Ben aldırma

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Ben Aldırma

Ben Aldırma
                Vücutta bazı ben çeşitleri tehlike yaratmaktadır. Çoğu doğuştan olan benler daha sonradan da oluşabilmektedir. Cilt kanserine, benleri çok olan insanlar daha yakındır. Özellikle vücudun kendi kendine ben oluşturduğu ciltler için geçerlidir. Bu yüzden benlerin herhangi bir şekilde kanaması tehlike oluşturmaktadır. Kadınlarda ağda yapılan bölgelerde benler sık sık kanamaktadır bu tehlikeli bir durum yaratabilmektedir. Özellikle et benleri büyük olmakta ve zarar görmeye daha yakın olmaktadırlar.
                Et benlerinin yüzde olması, benin alınması için bir etkendir. Bazı et benleri zamanla büyür ve rahatsızlık vermeye başlar. Bu benlerin alınması çok küçük bir operasyonla gerçekleşir.
                Kanser etkisinin olup olmadığını anlamak için vücuttaki benleri kontrol etmek gerekir. Sayılarını net olarak bilmeli ve çoğalıp çoğalmadıklarını kontrol etmek gerekir. Eğer benlerin sayısı çoğalıyorsa, renk değiştiriyorsa ya da yayılarak büyüyorsa acil olarak bir uzmana başvurulmalıdır. Cildiye poliklinikleri bu tip sorunlara bakmaktadırlar. Benlerle oynamak, onları delmek, koparmaya çalışmak oldukça zararlıdır. Küçük çocuklarda bilinçsizlikten yapılan bu davranışlara engel olunmalı ve ben zarar aldıysa yine bir uzmana başvurulmalıdır.

                Ben aldırma işlemi birçok farklı yöntemle yapılabilmektedir. Lazerle, Fraksiyonel lazerle, koterle, radyo frekansı ile alınabilmektedirler. Hepsinde ayrı bir yöntem uygulanmaktadır. Var olan benin şekline, durumuna, büyüklüğüne göre bu yöntemlerden herhangi biri uygulanmaktadır. Ben tedavisi bir süre sonra o bölgeye su değdirmemek gerekmektedir. Bu bazı sıkıntılı durumlara yol açmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder