Ben aldırma

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Koterle Ben Aldırma

Koterle Ben Aldırma
                Koter, genelde ameliyatlarda kullanılan bir yöntemdir. Dokuları kesmeye ve kanı durdurmaya yaramaktadır. Bunun yanı sıra ben aldırma işleminde kullanılan koter yöntemi, oldukça tercih edilen yöntemlerden biridir. Koterle dokunulan bölgede ısı enerjisi oluşmaktadır. Böylece benler yakılarak yok edilmektedir. Bu yöntem de damar beninde kullanılmamaktadır. Damar beni dışında diğer her türdeki bende kullanılabilmekte ve olumlu sonuçlar vermektedir.

                Uygulamadan sonra benin bulunduğu bölge kabuk halini alır. Bu kabuğa kesinlikle müdahale edilmemelidir. Bu kabuk koparılmamalı ve oynanmamalıdır. En az üç günde en fazla yedi günde bu kabuk kendiliğinden düşmekte ve tedavi böylece sona ermektedir. Kabuk düşmeden oraya herhangi bir kozmetik ürünü sürülmemeli, su değdirilmemelidir. Böyle bir durum gerçekleştiğinde olumsuz bir tepkimeye yol açılabilir. Böyle bir durumda eğer benin bulunduğu yer çok kötü bir hal alırsa bir uzman tarafından müdahale edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde büyük bir iz kalabilir ya da iltihap kapabilir.  Kabuk düştükten sonra deride pembeye yakın bir renk kalmaktadır. Bu pembe renk zamanla geçmektedir. Yaklaşık olarak üç ya da dört ay içerisinde yok olmakta ve cildin kendi rengini almaktadır. Böylece ben tedavisi süresi de tamamlanmış olmaktadır. Yine de bu pembeleşme geçene kadar ve geçtikten sonra da birkaç kere ara ara kontrole gitmek oldukça sağlıklı ve yararlı bir durumdur. Olası olumsuz bir durum böylece engellenmektedir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder